Els blocs empresarials poden agrupar-se de dues formes diferents en funció del públic objectiu a qui es dirigeixin, trobant els blocs externs i els blogs interns.
Els BLOGS EXTERNS engloben els adreçats als clients, els fulletons, els adreçats als proveïdors, l’estudi de la competència i la valoració dels especialistes. Els BLOGS INTERNS emmarquen a tots els col•laboradors d’una mateixa empresa, el seu personal i les seves inquietuds.
Tanmateix, perquè un blog funcioni bé a nivell empresarial, hi ha certes recomanacions a respectar. És important que el blog sigui accessible a tots, en tot moment, i que el seu contingut sigui regularment posat al dia (almenys una o dues vegades per setmana). És preferible també adreçar-se als destinataris de manera espontani i franca i, de llegir i respondre a tots els comentaris, en prioritat aquells negatius per no deixar una mala imatge de l'empresa.
A primera vista, el blog sembla oferir nombrosos avantatges, però és necessari aprofundir en les característiques de cascun i valorar-los de forma independent.
La societat de la informació i el coneixement
El Pla estratègic "Catalunya en Xarxa" ens situa la societat de la informació com la mutació més important que estan experimentant les societats occidentals des de la Revolució Industrial, i afortunadament nosaltres en formem part.
La intenció d'aquest blog és aprofundir en l'ús dels blogs com a base dels canvis que experimenta la SIC.
29 noviembre 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario